sarahkristina

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

we all love London

Av Sarah - 31 december 2012 14:41

det blev ju massvis med bilder tagna under resan i London, och som ni säkert förstår så tänker jag inte ladda upp alla! Tänkte att jag tar några stycken bara. Men när man kollar igenom bilderna och valt ut, så blev det väldigt många ändå.. Vi har gjort väldigt mycket under London veckan såklart och orkar faktiskt inte skriva om ALLT helt ärligt. 

 
Glöm inte att klicka på bilderna för att få dem större!! 
 
Det första vi gjorde när vi kom till London var såklart det man absolut ska göra först som turist - KÖP KARTA!
 
        
 
 
       
The Tower Bridge
 
 
 
         
Roligaste bilden från London var nog denna på min syster Hannah och den så kallade "Guldmannen"! hahaha jag trodde faktiskt dem kysstes på riktigt, men nej.. han missade! men det ser verkligen ut som det på bilden också
 
 
   
 
 
   
Ett utav det bästa med London var ju alla dessa människor som stod på gatan och bara underhållde! Undetbart med så mycket glada och kreaktiva människor. Dem med "maskar" på sig, dem dansade och har faktiskt varit med i Britian's got Talent!
 
    
Min vackra mor!
 
         
 

 BIG BEN
 
 
 
 
LONDON EYE 
 
 
Detta var ju också ett utav det bästa med att vara i London under julen! alla dessa fina juldekorationer överallt, och då menar jag verkligen överallt, så mysigt!
 
       
När vi var på King's Cross och fick äntligen se Platform 9 3/4!!! och de hade även en butik bredvid med bara Harry Potter prylar, WOW säger jag bara !
 
 

   
 
   
oja, VICTORIAS SECRET butiken!!!! sjukt underbart!! Tror det var 3 våningar med bara underkläder, kläder, parfymer etc. Men sen hade dem även en hel våning med bara deras egen märke PINK! Det tog oss ungefär 3-4 timmar att vara där inne, och helt klart värt det. 
 
 
 
 
 
Melissa

Melissa

5 januari 2013 23:48

Hej! Jag kikade in på din blogg och undrar ifall du vill vara med i min tävling på min blogg där du kan vinna en Caseapp? Fin blogg, kram!

Tävlingen hittar du här:
http://melissas.blo.gg/2013/january/caseapp-tavling.html#comment

http://melissas.blo.gg

 
Ingen bild

Elin Åkerström

7 januari 2013 23:43

Åhh!! Jag blir så avundsjuk Sarah!! nu får du göra ett inlägg men allt du köpte på Victoria secret direkt!! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 20 januari 2013 10:25


    idag är det min dag. SWEET SIXTEEN! ni kan även kika in på: http://sarahkristina.devote.se/ ...

Av Sarah - 17 januari 2013 17:08

       jag är med i Andrea Hedenstedts tävling för att försöka vinna en Daniel Wellington klocka! Vem vill inte vinna det liksom? sen kan jag säga att hennes blogg är superfin, var med du också!!    http://andreaviktoria.blogg.se/ ...

Av Sarah - 16 januari 2013 08:52


  hela dagen igår ägnades åt läxor, eller ja nästan.. Och idag blir det samma sak. Bara läxor, kul - haha. ...

Av Sarah - 14 januari 2013 18:37


    behöver hjälp! snällaaaa... får helt seriöst panik!! haha nej men vet fortfarande inte om jag ska byta blogg eller inte. Nu står det mellan att ha kvar den här eller börja på devote. Har skapat ett konto på devote redan för att se hur det va...

Av Sarah - 13 januari 2013 21:25

  som planerat var det en riktigt mysig lördag igår! efter jag och molly kollat en film igår så satte vi på oss bikini och kletad på ansiktsmask med chokladsmak och så la vi oss i en bad med en film! haha vi satt där ända tills filmen var slu...

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards