sarahkristina

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Sarah - 9 december 2012 22:12

 


vilket känns bra

vad bra nu betyder

Av Sarah - 9 december 2012 11:16

 


ber om ursäkt för inget bloggande igår, kände att jag inte riktigt kunde sitta ner och skriva ett ordentligt inlägg liksom. Men igår så tränade jag lite grann, inte mycket eftersom att jag har så fruktansvärt ont i min hals! Det värsta är att jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt min halsont heller, för själv tycker jag inte halstabletter funkar sådär jättebra. Några tips? Senare på kvällen åkte jag hem till Josefine & Josefine, åt god mat och kolla film. Åkte hem tidigt nu på morgonen eftersom att Josefine skulle jobba runt elva. Ganska skönt att komma hem tidigt, eftersom att jag ska spendera hela min söndag med ett SO arbete. En hel inlämningsuppgift tills imorgon och inte äns kommit hälften.. Så jag hoppas ni har en mysigare söndag än jag iaf! Tog även lite kort ute i snön igår, dock då det va mörkt vilket inte är så kul att fota med. Så här är en lite suddig bild på Hannah, min syster, och hennes häst Windy Boy. 

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards