sarahkristina

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Madame Tussauds

Av Sarah - 2 januari 2013 13:45

 

mellan de två Twilight Snyggingarna!

GLÖM INTE ATT KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DEM STÖRRE


           

 

         

         

   

   


Det kända museum med alla dessa sjuka vaxdocker vet ni säkert om! Kan säga att det var sjukt intressant samt roligt och det blev massor med foton där inne. Men det som jag tyckte var roligast där inne, var att det inte bara var vaxdocker, utan vi fick även gå igen om skräcktunnel där det var riktiga människor och man var tvungen att ha händerna ner. Alltså vi fick inte röra människorna, innan vi gick in så varnade dem att människorna där inne gillar att komma nära - väldigt nära.. Haha det var så jävla läskigt! Dem hoppade fram från alla möjliga håll och kanter och de hoppa fram så nära så man typ kunde känna deras andedräkt. sjukt äckligt, men jävligt kul!! 


 
 
Ingen bild

Ljungström

8 januari 2013 17:31

Jo dit skulle man allt åka! Och spöktunneln lät ju hur kul som helst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah - 20 januari 2013 10:25


    idag är det min dag. SWEET SIXTEEN! ni kan även kika in på: http://sarahkristina.devote.se/ ...

Av Sarah - 17 januari 2013 17:08

       jag är med i Andrea Hedenstedts tävling för att försöka vinna en Daniel Wellington klocka! Vem vill inte vinna det liksom? sen kan jag säga att hennes blogg är superfin, var med du också!!    http://andreaviktoria.blogg.se/ ...

Av Sarah - 16 januari 2013 08:52


  hela dagen igår ägnades åt läxor, eller ja nästan.. Och idag blir det samma sak. Bara läxor, kul - haha. ...

Av Sarah - 14 januari 2013 18:37


    behöver hjälp! snällaaaa... får helt seriöst panik!! haha nej men vet fortfarande inte om jag ska byta blogg eller inte. Nu står det mellan att ha kvar den här eller börja på devote. Har skapat ett konto på devote redan för att se hur det va...

Av Sarah - 13 januari 2013 21:25

  som planerat var det en riktigt mysig lördag igår! efter jag och molly kollat en film igår så satte vi på oss bikini och kletad på ansiktsmask med chokladsmak och så la vi oss i en bad med en film! haha vi satt där ända tills filmen var slu...

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards