sarahkristina

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Sarah - 14 december 2012 15:17

 

börja helgen med ett leende på läpparna, plus att jag har på mig min storasysters mysiga Hard Rock Cafe tröja från Madrid, älskar den!! 



äntligen fredag!! att man blir så lycklig bara utav att höra att det är fredag, så mysigt. Det som jag gillar mest med fredagen i skolan är såklart idrottslektionen sista timmen. Så himla kul! eller ja, oftast.. Kan tänka mig också att många stör sig på mig när vi har idrott eftersom att jag blir så himla taggad! men jag orkar inte bry mig faktiskt. Och idag var det pingis! Tycker pingis är sjukt kul oavsätt om man vinner eller förlorar, gick faktiskt bra för mig idag också! Försökte vinna över Johan, den sportiga killen i klassen om jag får säga det själv. Men det var bara nästan så jag vann, NÄSTAN! sån sjuk spänning.. nej men hejdå, nu tar jag helg 

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards