sarahkristina

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sarah - 31 augusti 2011 22:40

godnatt!

Av Sarah - 31 augusti 2011 07:02

bilder från den dag vi fotade, jag och min jusefino

xx


                loveu 

Av Sarah - 29 augusti 2011 23:07

haha nu är det läggdags för min del! eftersom rubriken lyder "skrämd" så tänkte jag berätta vad som hände nyss.. haha satt o kollade på medium, nivet den serien.. och den var helt störd detta pogranmet tycker jag, fast jag inte hade hängt med eller något. så somnade mamma och Hannah va i köket ALDELES tyst, så var det asläskigt på tv, så ja ba : mamma, sover du? Blablabla. såklart svara hon inte, och det blev bara läskigare och läskigare HAHA! så "sprang" jag in mot köket till hannah, så typ skrämde hon livet ur mig vid dörröppningen!! :o sjukt äckligt var det.. haha va lång texten blev om typ ingenting? Haha ridlektionen idag gick jättebra, fast lilla pojken egatraz var lite trött, men det gör absolut ingenting, alla är vi väl trötta någon gång? :) haha men nu ska jag nog ta o försöka sova, godnatt! xx

Av Sarah - 29 augusti 2011 14:21

ny vecka igen! 

tänker inte skriva så mycket, vatt i skolan blablabla.. 

ska ut o rida typ nu! får bli bilder sen jag o josefino

va o fotade lite, älskar dig min josefino ♥

xx


jag dåraa.

 

du är så vacker min josefino 

 

Av Sarah - 28 augusti 2011 22:31

ja igår va jag med min josefine! fast de va jag ju idag också!! 

fett med mys, igår så chilla i o sååe sen idag så var vi ute och

tog lite kort, som säkert komma ut lite på bloggen snart ;) 

jag skriver lite kort eftersom jag har sjukt "brottom" eftersom

klockan är mycket, jag måste duscha och de är skola imon.. 

sen så åkte pappa och jobba idag igen.. och kommer hem om

11 dagar, jag saknar honom redan.. ♥

xx


fick bli en bild på min älskade syster och ja som små!

 

Av Sarah - 27 augusti 2011 12:51

tänker skriva lite om gårdagen eftersom jag inte skrev igår,

så ja, när jag kom hem igår så va det på med ridkläderna 

och ut i stallet! hjälpte viktor lite sen red hannah. GICK SUPERBRA

sen var det min tur, så jag fixa iordning Egatraz o så.. 

ja sen red jag lektion, gick också bra, bättre än förra gången! :) 

sen blire nog lektion på måndag o tisdag! sen på kvällen var

jag och hannah ensamma hemma, så vi kolla lite tv o sånt mys

sen när vi skulle ut o natta hästarna, så var det något fel på vattnet! 

så vi var tvugna att ringa marcus, så marcus pappa kom hit o hjälpte oss (y)

ja, dagen idag är inte bestämd än, kanske ska va med min jusefino ♥

men nu ska jag nog ta en dusch...

xx


Av Sarah - 25 augusti 2011 22:37

söta lilla Egatraz, som jag ska rida imorgon dåra ♥   

Av Sarah - 25 augusti 2011 18:51

hallou. nu sitter här med josefino och äter tånaglar.

nej okey.. dagen har varit GREAT, hjälp till i stallet

o så, men sen kom JOSSEJOSS eftersom det inte blev

någon ridning, blir imon istället ! och imorgon är det FREDAG

tjooohoo, nej men ja. love my josefino

xx


kaxigt

 

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards