sarahkristina

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Sarah - 10 december 2012 22:34


 


DU GÖR MIG OSÄKER


Av Sarah - 10 december 2012 12:34

 


som det står i rubriken är jag hemma idag från skolan pga en rejäl förkylning. Hatar det här. Trodde jag aldrig skulle säga det här men hellre vara i skolan än att vara sjuk.. Sen är det värsta snökaoset utomhus, vilket inte gör mig på bättre humör! hatar snön just nu. Visst är den fin och mysig vid några få tillfällen, men till mestadels tackar jag gärna nej till snön. Kylan gör en sjuk, och man kan inte göra nåonting! eller jo, sitta inne och kolla film. Men göra det hela dagarna är väl ganska drygt. Sen vet jag ju att det finns några lyckliga par där ute som har varandra att mysa med såklart, vilket kanske gör att man klarar att må bra hela denna långa vintern. Men tänk då på stackars oss som inte har någon att mysa med? rena helvetet.. ge mig sommar. Hoppas ni som läser det här mår bra iaf!

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards