sarahkristina

Alla inlägg under december 2012

Av Sarah - 31 december 2012 14:41

det blev ju massvis med bilder tagna under resan i London, och som ni säkert förstår så tänker jag inte ladda upp alla! Tänkte att jag tar några stycken bara. Men när man kollar igenom bilderna och valt ut, så blev det väldigt många ändå.. Vi har gjort väldigt mycket under London veckan såklart och orkar faktiskt inte skriva om ALLT helt ärligt. 

 
Glöm inte att klicka på bilderna för att få dem större!! 
 
Det första vi gjorde när vi kom till London var såklart det man absolut ska göra först som turist - KÖP KARTA!
 
        
 
 
       
The Tower Bridge
 
 
 
         
Roligaste bilden från London var nog denna på min syster Hannah och den så kallade "Guldmannen"! hahaha jag trodde faktiskt dem kysstes på riktigt, men nej.. han missade! men det ser verkligen ut som det på bilden också
 
 
   
 
 
   
Ett utav det bästa med London var ju alla dessa människor som stod på gatan och bara underhållde! Undetbart med så mycket glada och kreaktiva människor. Dem med "maskar" på sig, dem dansade och har faktiskt varit med i Britian's got Talent!
 
    
Min vackra mor!
 
         
 

 BIG BEN
 
 
 
 
LONDON EYE 
 
 
Detta var ju också ett utav det bästa med att vara i London under julen! alla dessa fina juldekorationer överallt, och då menar jag verkligen överallt, så mysigt!
 
       
När vi var på King's Cross och fick äntligen se Platform 9 3/4!!! och de hade även en butik bredvid med bara Harry Potter prylar, WOW säger jag bara !
 
 

   
 
   
oja, VICTORIAS SECRET butiken!!!! sjukt underbart!! Tror det var 3 våningar med bara underkläder, kläder, parfymer etc. Men sen hade dem även en hel våning med bara deras egen märke PINK! Det tog oss ungefär 3-4 timmar att vara där inne, och helt klart värt det. 
 
 
 
Av Sarah - 27 december 2012 12:46

 


hej på er fina där ute! ja nu det var ett tag sen jag la ut inlägg här, men inte haft fullt med tid då jag varit i London. Men jag hoppas ni fortfarande hänger kvar. Jag kom hem inatt runt 2 tiden tror jag, sen var det bara duscha en snabbis och sen gå och sova. Min vecka i London har varit helt underbar. Ville stanna en vecka till! Vi hade tur med vädret också tycker jag, första dan var det sol och upp till 13 grader varmt. Sen var den regn någon dag men det stoppade inte oss för att hitta på saker, haha. Så skönt tycker jag att det inte var någon snö!! Vet inte heller riktigt vad jag ska berätta om London veckan. Har ju några bilder jag vill visa er och då skriver jag antagligen till bilden och berätta vad vi gjorde. Det blir nog enklast så, om ni då är intresserade?

 

Av Sarah - 20 december 2012 13:58


nu åker vi snart! ska försöka blogga så mycket som möjligt när jag är där. har packat så lite som möjligt eftersom att man vet ju aldrig hur mycket jag ska ha med mig hem! Hoppas på lite shopping iaf

Av Sarah - 20 december 2012 10:39


On december 21/2012, I want to get a text message saying

"if the world ends today I want you to know I love you"

Av Sarah - 19 december 2012 21:55


Av Sarah - 19 december 2012 17:13

 


Hittade en konstig men häftig bild på min syster som jag tog för något år sedan då vi var i Spanien. Så fint att hon även precis kommit upp från poolen, då hon har droppar i ansiktet. Solbrun och fräknig. Denna bilden är inte så tydlig men min syster har helt otroliga ögon enligt mig! Så tänke att jag kunde dela med mig till er

Av Sarah - 18 december 2012 16:32

 

bilden är från höstlovet, ett litet tag sen alltså men fick bli så idag

 

 

vill börja med att tacka att jag faktiskt fick iaf 2 tips igår, jättesnällt att ni komenterar, jag blir så glad då! sen är det ju tisdag idag och det är en utav de drygaste dagarna i skolan. Ganska långa lektioner och känns som dagen är jättelång. Men snart slutar vi så har liksom inget nödväntigt att göra i skolan då heller, men aja. Ikväll ska jag nog börja packa!!! det är bara två dagar kvar tills jag åker till LONDON!! Åker på torsdag eftermiddag runt 3 tiden tror jag. Klart jag längtar, det är ju första gången jag är i London men är lite smått nervös eftersom att jag har så höga förväntningar och vill ju inte bli besviken. Så det blir mycket att se! älskar att vara såhär typsisk turistig när man är i ett annat land, så kul. Ska ni resa under jul?

Av Sarah - 17 december 2012 20:45

någon där ute som kan ge lite tips på hur man kan få en rakare rygg? elller liksom få mina axlar att luta sig mera bakåt, jag börjar bli aldeles för säckig.. hur skulle ni gjort?

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards