sarahkristina

Alla inlägg under september 2011

Av Sarah - 30 september 2011 12:12

då har man sovit hos josefinowegerino inatt,

sjukt roligt! haha, älskar dig vännen

sen är det ju fredag och INGEN SKOLA! WIIE

men ja nu är jag hemma.. gör ingenting. fast ska 

snart åka och hälsa på mormor, sen ska man rida lektion

så får man ju se vad som händer ikväll?.. 

btw, jag är så förbaskat arg på mitt hår. jag vet inte vad jag 

ska göra?! det bara hänger där som en trasa på huvudet. 

men nu ska jag nog ta och fräscha(stavning?) till mig,

xx


jag blir osäker, men du gör mig också glad.

 

Av Sarah - 28 september 2011 22:54

sååå skönt! HELGEN BÖRJAR IMON 

eftersom vi har studiedag på fredag! fettt sooft

idag har jag inte gjort något speciellt, bara pluggat typ?

jag som tänkte gå o lägga mig sjukt tidigt idag, men nej.. 

såklart blev det inte så. man fastnar alltid vid data o så ju

men juste! sen har jag ju varit så duktigt och städat mitt rum lite! 

fick bara en sån kick, började spela musik o städa, haha

men nu ska jag nog fläta mitt hår lite så det blir liiiite lockigt 

imorgon, :) skulle faktiskt vilja ha det lite lockigt, såhär vågigt, sjukt fint! 

xx


don't want to be that girl

     


  

Av Sarah - 28 september 2011 12:16

Alla har vi bra och dåliga dagar

Av Sarah - 27 september 2011 22:49

här kommer lite filmer från sommare, orkar inte ta så många

men ja.. jag vill ha sommaaar!



 
 
 
   



 
Av Sarah - 26 september 2011 22:57

idag har jag vatt med min bästa josefinowegerino! 

sjukt kul var det, haha som alltid! men orkar inte skriva.. 

trött är jag! måste soooooova.. godnatt!

xx


chooklad, som josefino gjorde idag haha

     red lips..

Av Sarah - 25 september 2011 22:45

då är det faktiskt läggdags för min del, 

ska gå och sova i min stora sköna säga, och äga ut några

på wordfeud! haha.. i helgen har jag sovit över med flisan 

och vi har verkligen tjockat oss! haha, bara massa gottgott

sen idag följde vi med hennes småsyskon på bio, det var väl gulligt!..

haha! men som sagt, nu går jag och lägger mig,

xx


 

   brownie och godis, haha bilder från när jag och flisan sov över!      4D bio, yeah va vi är coola! 

   fick bli bild på älsklingen också, Justin Bieber ♥

Av Sarah - 24 september 2011 21:11

flisan här hos mig jaoo. fettttt chill 

älskar dig flisis ♥

Av Sarah - 24 september 2011 13:13

halloojjj,

igår var det fredag och jag gjorde typ ingenting..?

men skit samma jag va med min sötaste syster och vi hade det bra ändå!

sen idag är det lördag, och jag försöker få tag på min molly,

men hon svarar inte?!?!!! åååååh. hon måste svara! 

så jag får fortsätta ringa o se vad som händer.

nu på morgonen har jag ridit egatraz, vi hoppade ! gick jättebra

så nu måste jag in i duschen och hålla tummarna på att molly 

kommer svara eller ringa tillbaka.. 

xx


   PUSS? haha   

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards