sarahkristina

Alla inlägg under november 2012

Av Sarah - 30 november 2012 23:23

 


ingen riktig höjdar fredag kanske! men efter provet sista lektionen var det skönt att bara ta det lugnt nu början av helgen. Så har suttit och kollat på x factor med hela familjen, även min systers döttrar och så. Men i alla fall, trodde att x factor skulle vara jättetråkigt utan min favorit Malcolm.. men har nu insätt att jag tycker Awa ska vinna denna tävling. Hon är ju helt underbar. Sjukt bra röst, riktigt duktig på sen och så himlans söt! Så nu håller jag tummarna för Awa och det hoppas jag ni också gör!


Av Sarah - 30 november 2012 18:59


FREEEEDAG
 

har faktiskt aldrig sagt att jag är helt normal heller för den delen


Av Sarah - 29 november 2012 21:59

    


Hittade en hyfsad bra bild på månen som jag tog häromdan(klicka på bilden för att den större). Tänkte att den passade bra nu eftersom att jag ska gå och sova nu.. Fast juste, ska först läsa igenom massa frågor om ekonomi!! kul. hoppas det lönar sig tills imorgon dåra. Nattnatt



Av Sarah - 29 november 2012 15:43

  


skratta för att du kan! 

 

Av Sarah - 28 november 2012 17:34

 


Jag har haft dem ganska länge nu, men älskar dem lika mycket då som nu! verkligen värt priset också, många tvekar ju på det men dem är så sjukt sköna och helt klart andvändbara. Mina älskade bruna Jeffrey Campbell

 


Av Sarah - 27 november 2012 18:19

  

bild sedan sommaren


herregud vad jag längtar till sommaren! tycker själv det är löjligt att jag tänker och redan längtar efter sommaren. Speciellt nu när den mysiga julen och snön kommer! men nej, jag vill inte ha snö. Jag vill inte bara sitta inne och se solen kanske en kvart om dan. Jag blir bara allmänt trött av sånt här väder och lat helt enkelt. Jag vill ha soool


Av Sarah - 26 november 2012 14:47











                                            

                                                      baksidan                                                                                         framsidan

 

   

från Sandelins


Ett glitter linne jag nyss inskaffat i min garderob! själv tycker jag att jag inte riktigt passar i tröjor med låg rygg, men denna var precis lagom, bh:n syns knappt alls. Sen eftersom att den inte är så jätte låg i ryggen kan man även vända på den utan att visa alldeles för mycket.



Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards