sarahkristina

Alla inlägg under september 2011

Av Sarah - 22 september 2011 11:30

jag har tappat bort mitt självförtroende.. var har det gömt sig, kommer antagligen ta tid att hitta det igen.

Av Sarah - 22 september 2011 07:10

godmorgon!

idag är det torsdag men känns som fredag? haha

tänker inte skriva så mycket eftersom jag snart ska till bussen.

igår gjorde jag inget speciellt, jag va utelåst när jag kom hem 

från skolan eftersom hannah och mamma skulle iväg och kolla

hannahs öga som beter sig lite konstigt just nu? så jag satt där 

på trappan och FRÖS. men ja dom var inte borta så länge som 

dom skulle varit egentligen! så det var ju bra. sen hjälpte jag hannah

i stallet o så. och igår somnade jag jättefort?! haha as skönt ändå

men nu måste jag gå o fixa lite, sen sticker jag till bussen!

xx


fick bli en bild, som jag tog igår?

 

Av Sarah - 21 september 2011 09:47

Halli hallå, nu är man i skolan jao. xx

Av Sarah - 19 september 2011 22:39

saknaden är stor


 

Av Sarah - 19 september 2011 18:32

jag orkar inte skriva så mycket, helgen har varit mys! 

sen så var det skoljoggen idag. haha! 

efter skolan köpte jag o mamma skor, nöjd är jag iaf. skiter i vad alla andra tycker.

xx


tillsammans klarar vi bäst. du är helt underbar min vän, jag älskar dig ♥   

Av Sarah - 18 september 2011 13:40

ser mig som jobbig

Av Sarah - 17 september 2011 18:43

hejdär ! 

igår var det fredag och jag pallade inte skriva, haha . 

men igår gjorde jag inget speciellt, jag red ut på egatraz med

hannah och andreas. gick jätte bra! det var så mysigt när vi galopperade,

så lös solen och det var aldeles lagom varmt! heeelt fantastiskt :) 

idag, så åkte min familj och mormor, morfar till näsum, till någon 

vikinga grej? haha. det var roligt men blev rätt kallt i slutet, så vi åkte hem.

men nu ska jag nog gå ner o va med min familj ♥

enjoy the little things

xx



   egatraz!   

Av Sarah - 15 september 2011 19:13

veckan har gått sjukt fort tycker jag?

har inget speciellt att skriva, jo att skolan idag var rolig?!

helt ärligt var det faktist kul.. men aja sen när jag kom hem 

så kollade jag lite på Top Model o sånt chill, sedan gick jag 

pappa och min hund dina och kasta lite frisbey!(stavning?)

haha det var fett myysigt, börjar lära mig att kasta ordentligt nu!

haha sen hämta jag Egatraz ur hagen och stoppa in han i skrittmaskinen,

han får gå runt där en stund, sedan ut i hagen igen. ikväll blir det 

mys framför tven o sååå. nu orkar jag inte skriva mera.. 

xx


tänker till..

 

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards