sarahkristina

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Sarah - 10 september 2011 18:06

tänkte berätta lite kort om vad som hänt, igår och idag-

såå skönt att det va fredag, men skoldagen var sjukt lång

kändes som den aldrig skulle ta slut.. men ja de gjorde den juuu

efter skolan, åkte jag hem sen cyklade jag till josefinowegerino! 

vi cyklade till eko, haha vi var rätt pigga där.. behöver inte ta upp vad

vi gjorde, HAHA! sen när vi kom hem igen så chilllaaadde vå dåra,

sen kom ellen! så kolla vi IDOL, sen träffade vi lite olika folk senare

på kvällen, myys !

idag cyklade jag från josefinowegerino tidigt, eftersom vi båda två hade

tider att passa. kom hem, ut i stallet och min första hopplektion med Egatraz

hans första hopplektion i hela sitt liv må jag tro, haha. men det gick bra!

han var jätte duktig, mycket skoj. därefter åkte jag motorcykel med pappa lite, 

rätt läskigt ändå.. men SJUKT KUL! kom hem, ut i stallet o mocka

nu sitter jag här jaoo, men nu ska jag gå ner och bara ta de lungt, ♥

xx


sött. solen på fredagmorgonen

   IDOL!  school    

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards