sarahkristina

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Sarah - 7 september 2011 19:40

hejsan dudär! 

idag är det onsdag, helt okey dag dåra..

som vanligt var slutet på skoldagen bättre på nått vis?

haha.. btw, så försov jag mig imorse, men kom inte 

för sent till skolan! phew. min röst hade med damp imorse,

lät helt hes.. halsen är inte så bra. men jag klarar mig! 

efter skolan åkte jag hem blablabla. sen kom JOSEFINO!

haha! vi gjorde våfflor, med glasssss på vårat eget sätt men 

blev sjukt mumsigt ju! sen har vi ju tamsat runt lite, men blir

alltid lika glad när man vatt med henne ;) josefinowegerino !

nu ska jag nog kolla upp ifall jag har någon läxa till imon, ciaoo

xx


jag och min älsklingsunge!

  jag och min älsklingsunge

   kärlek!   fick bli en gullig bild på josefinowegerino med!    

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards