sarahkristina

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Köpenhamn

Av Sarah - 17 augusti 2012 00:02

så nu är man hemma efter en lång dag i Danmark, Köpenhamn med brudarna JosefienX2 och MathildaX2! riktigt mysigt, glad att tågresan tog inte sååå lång tid och gick direkt från Kristianstad! kom dit runt 12, lagom tid och sedan började vi direkt gå och kolla butiker och myste runt i den fina huvudstaden. Behöver inte säga så mycket mer än att vi (iaf jag) hade jävligt roligt! Bästa butiken var självklart Abercrombie & Fitch, älskar den butiken!! Vilket jag tror många fler än jag gör?! Men nu ska jag börja packa och göra mig i ordning till sängs, eftersom imorgon ska jag och min familj bila till Farmor i Stockholm! Kan ju inte säga att bila långt inte är min favorit, men ska äntligen få träffa älskade Farmos igen? så godnatt på er och tack för idag!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Sarah - 20 januari 2013 10:25


    idag är det min dag. SWEET SIXTEEN! ni kan även kika in på: http://sarahkristina.devote.se/ ...

Av Sarah - 17 januari 2013 17:08

       jag är med i Andrea Hedenstedts tävling för att försöka vinna en Daniel Wellington klocka! Vem vill inte vinna det liksom? sen kan jag säga att hennes blogg är superfin, var med du också!!    http://andreaviktoria.blogg.se/ ...

Av Sarah - 16 januari 2013 08:52


  hela dagen igår ägnades åt läxor, eller ja nästan.. Och idag blir det samma sak. Bara läxor, kul - haha. ...

Av Sarah - 14 januari 2013 18:37


    behöver hjälp! snällaaaa... får helt seriöst panik!! haha nej men vet fortfarande inte om jag ska byta blogg eller inte. Nu står det mellan att ha kvar den här eller börja på devote. Har skapat ett konto på devote redan för att se hur det va...

Av Sarah - 13 januari 2013 21:25

  som planerat var det en riktigt mysig lördag igår! efter jag och molly kollat en film igår så satte vi på oss bikini och kletad på ansiktsmask med chokladsmak och så la vi oss i en bad med en film! haha vi satt där ända tills filmen var slu...

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards