sarahkristina

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Sarah - 14 augusti 2012 23:51

åkte in till stan med hannah, min stora syster! sjukt mysigt var det, vi strosa rundor och hittade lite olika saker. Jag köpte faktiskt en almenacka till skolstarten! Tänkte att jag måste börja använda det nu för det kommer att behövas. Ska verkligen försöka skriva i den också, är ganska slarvig av mig så brukar bli så att jag inte använder almenackan eftersom jag inte orkar skriva ner och tror att jag kommer ihåg saker och ting vilket inte går så bra i slutändan.. iaf, sen så köpte jag underkläder(alltid bra att ha!) och även en enkel benvit stickad tröja, får aldrig nog av sådana! Snyggt till det mesta man har i garderoben. Vi gick även och kolla på älskade Lars Wallins utställning! Wow. Blev helt förtrollad, älskade det! Önska jag själv kunde sy mina egna klänningar. Ni som inte vart och kollat tycker jag verkligen ni ska göra det! Underbart. När vi kom hem så gick vi ut i stallet och lekte lite med hästarna på banan, red lite lätt och hoppa små hinder. Längesen jag red på banan, men riktigt underbart var det. Dessa underbara hästar, skönt att vara tillbaka på hästryggen igen! dock hade vi bara våra iphones med oss ut så blev inte så bra bilder, men bestämt oss för att vi ska ut och fota lite med hästarna snart innan sommaren är slut. Nu blev det ett lång text.. haha men nu ska jag gosa ner mig i sängen och läsa lite, "Fatta Eld - The Hunger Games", riktigt bra än så länge! Men godnatt på er eftersom jag inte kommer skriva förrän imorgon igen!

Jag & Shamal

Av Sarah - 14 augusti 2012 14:00

goddag! blir ett litet snabb inlägg, för nu drar jag och min syster in till stan så skriver senare!


enkel klädsel idag, osminkad

 - natural is also an beauty -

 

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards