sarahkristina

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sarah - 18 augusti 2011 17:58

idaaaag var det första dan i skolan! det var helt okey, nöjd med min klass och så, men schemat var kanske inte det bästa? menmen, vi slutade runt ett tror jag? haha. sedan efter skolan var jag i byn med lite blandat folk! mys det. känns skönt ändå att vara tillbaka! än så länge iallafall. sen ska jag bestämma vad jag ska ha på imorgon, och ett extra plus om imorgon.. IDROTT! haha, så kommer pappa hem ikväll också! saknat honom något extremt <3 xx

mys

Av Sarah - 16 augusti 2011 20:15

hallllåååååhejjjj

skrev inte igår eftersom jag va med molly o då 

pallade jag inte skriva ! haha så skriver om det nu

igår va jag med molly, som ni säkert förstod..

sjukt kul var det, vi bakade, kolla lite gamla videos, spela kort

och sånt myyys! haha sen hade vi på den appen på iphonen, 

ni vet, när man ska sova så klickar man på en röd knapp.

och så fort den hör något, asså att man pratar i sömnen eller nått

så spelar den in något! haha, så sjukt var det morgonen efter

då vi lyssna, haha molly snackar ju heeela meningar i sömnen! HAHA

ville bara meddela att den appen är kanon skoj! nej men nu ska jag nog

ta och kolla lite film, och äta lite maat! mat är livet ♥ 

fast det visste ni nog redan.

xx


 

Av Sarah - 14 augusti 2011 22:47

ja hallå! då sitter man här hos josefine, fast hon är i duschen. så sitter här med söta ida :) fast JosefineA gick precis hem.. haha vi har varit ute o fotat lite! mys det med. sen bjöd josefine oss på äppelkaka! beskriver det med MUUMS! xx

Av Sarah - 14 augusti 2011 11:00

Godmorgon! idag när jag vakna upp så var jag glad! men ja, nu känner jag min alldeles tom. äsch, idag ska jag inte göra något speciellt som vanligt. några gäster kommer hit vid tolv tror jag. Sedan ska jag mocka o fixa hela stallet. ska nog gå upp och byta om nu. en sak som är sjukt jobbigt, skolan börjar om 4 dagar. xx

Av Sarah - 13 augusti 2011 18:59

lördag idag då! 

vaknade klockan 13.15 idag.. var väl uppe lite för sent,

eller hur molly? haha men det var skojj, soluppgång är fett mys

sen så har vi kollat film. spelar kort och bara slappat!

+ att molly ska tävla imon med pollen, lycka till snäckan! 

men nu ska jag nog ta och kolla lite D-ponnier till salu,

eftersom jag letar polle jue, får se hur det går! haha

ooj jasmina ringer brb! 

så tillbaka, längesen jag snacka med henne! saknar henne.. 

kanske skriver mer ikväll, u never know ! nej tror inte jag 

pallar skriva ikväll, haha skriver isf imorgon. 

xx



 


Av Sarah - 13 augusti 2011 02:34

Jahap, nu sitter jag här med Molly och katten Milton! :d idag har jag varit i stan! hittade olika fina saker!sedan vid halv tio kom mollsi! sen har vi bara chillar lite,lika roligt ändå varje gång vi ses! vi hade nog tänkt oss att kanske sova nu? så vi är pigga och glada imorgon (y)xx

Av Sarah - 12 augusti 2011 19:51

ja, hallå där! detta är inte min första blogg dåra.

ska pröva bloggplatsen och börja på en ny eftersom

jag själv inte va så nöjd med min andra, den kan ni också

checka om ni vill : www.sarahspage.blogg.se

vi får se hur detta går då! 

xx


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards