sarahkristina

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sarah - 24 augusti 2011 09:37

iiin thaa schuuuul !! wiho.

Av Sarah - 23 augusti 2011 18:02

hejdu, idag är det tidsag! skolan idag var rolig dåra, eller ja bra :) haha

sen när skolan var klar så hämtade pappa mig, åkte o kollade på en 

bil.. sen hem. jag åt sen skulle jag byta om och åka till Höör för

att provrida en ponnyy!! sjukt kul! men... sen ringde pappa in eftersom 

han var ut på gården.. och sa att det inte blir något. eftersom någon 

hade köpt den IDAG..! :@ men aja, de är väl bara att leta vidare.. 

så snälla viktor kom in och hjälpte mig o kolla lite på internet, helt okey

men ja, vi får se hur det blir. så nu sitter jag här som vanligt?  ;) haha 

fast igentligen. måste jag fixa lite med "läxan" om man kallar det så.

justeee sen lånade jag en bok i bibblan idag, får se hur den är! hoppas 

den är superbra! eftersom jag hatar att man måste byta hela tiden ifall

man inte gillar den.. den heter "KOMMA ÖVER". om ni ville veta.

sjukt lack på min skolväska också! den går ju inte att lägga något i den?

allt bara liggen huller om buller, det blir skrynkligt och typ går sönder.. HAHA 

xx


bilden är inte tagen idag.. muppbild jao. men eftersom jag inte har något att göra.

ska jag nog gå ner och ta liiite glass! ♥   

Av Sarah - 22 augusti 2011 19:35

halli hallå, idag var det skolfoto ja, som jag skrev imorse

gick inte så bra tycker jag.. men det kan man ju leva med! haha 

har jag ju levt med nu i 14 år! it's not a big deal anyway 

åkte buss hem idag, joakim va på samma buss som jag då

så han höll mig lite sällskap ;) sen när jag kom hem slappa ja

lite här vid datan, sen var det bara ut i stallet och rida lektion! 

efter den låååånga(kändes de som) lektionen, tog jag ett skönt

varmt bad, (+ i kanten, MUSIKEN var igår dåjaoo) ville 

aldrig gå ur det sjukt mysiga badkaret haha! men nu ropar 

familjen på mig.. MAAAAAAAAT 

xx


 

Av Sarah - 22 augusti 2011 07:05

gårdagen med hästarna gick väl bra! 

hästarna hette Victory & Olympic, tyckte jag va fetaa fint! 

men aja måste snabba mig, ska med bussen halv och har inte

käkat ännu!! iaf idag ska vi ta skolfoto, usch det blir aldrig bra.

xx


WIHO ! lite halvt stressad tjej här ja

 

Av Sarah - 21 augusti 2011 14:22

jaha, just nu sitter jag i bilen påväg till Karlskrona, för att jag ska provrida två D-ponnier där. helt ärligt är jag nervös och sjukt trött, så får se hur det går! xx

Av Sarah - 21 augusti 2011 00:35

orkar inte skriva.. haha 

ääär trööööötttt, men måste faktist skriva att

de är skolfoto som gäller på måndag! hemskt ju

men ja nu säger jag bara, GODNATT

xx


haha fick bli en bild från T:et i spanien, eftersom jag vill flytta 

denna plats så kallad T:et hit till skåne, love it!

 

Av Sarah - 20 augusti 2011 01:51

asså jag bara äääääälskar smooothie ! 

Av Sarah - 19 augusti 2011 18:46

då var det andra skoldan idag! 

va typ aaaastrött i slutet, men ja det får man bli 

dom första dagarna tycker jaoo.. haha

btw, en liten flicka knacka nyss på min dörr

gissa vem det var... MOLLSI DARLING ♥ MUY MYS

försäker fixa lite design o så, men det går inte så bra.

datan laggar liiiiiite

xx


fick bli en rätt gammal bild på mig och min kusin! 

 

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards