sarahkristina

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Sarah - 13 oktober 2011 22:22

sängdags snart för mig dåra, så skriver lite snabbt

red ut idag med hannah! gick jättebra, haha KUL var det med

sen har jag fått värsta dampet idag.. när vi hade ätit middag så sa 

jag till pappa att jag vill ha musik på min mobil, o så.. 

så skulle vi fixa det med min data, så helt plötsligt så intallerade

min mobil HELT OM, ni vet då man får sin iPhone, asså INGET

var kvar.. blev helt förtvivlad? :s men pappa fixade det efter någon timme 

eller så! tack gode gud! skulle aldrig klarat mig annars ju.. haha så 

mobilberonde. jag är ju helt kär i min iPhone, haha

men nu ska jag dra på mig min pyjamas och bara chilla i sängen o så

xx


STOR TUMMEN UPP FÖR ATT MIN ÄLSKADE PAPPA FIXADE MIN MOBIL!

 

Presentation


jag är en tjej på sexton vintrar vid namn Sarah som bor här i skånelän men är född i våran huvudstad här i Sverige. här kan ni läsa och se genom bilder mina tankar, vardag plus lite till, hoppas du gillar't

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards